Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Girişimcilikte İnovasyon ve Yenilikçilik
Tarihinde ilk defa 100 milyon kullanıcıya en hızlı ulaşan uygulama olan Threads, aynı hızla kullanıcı kaybı yaşayan bir platform haline geldi. Meta’nın Twitter’a rakip olarak Instagram kapsamında piyasaya sürdüğü Threads, son dönemlerde büyük bir kullanıcı kaybı yaşadı. Bu durumu şirketin CEO’su Mark Zuckerberg de kabul etti.
Threads’un piyasaya sürülmesinin ardından kullanıcı sayısında önemli bir düşüş yaşandığı Mark Zuckerberg tarafından ifade edildi. Threads kullanıcılarının yarısından fazlası, uygulamanın piyasaya sürülmesinden birkaç hafta sonra metin tabanlı platformu terk etti.
Zuckerberg, kullanıcı tutma oranının beklentilerin üzerinde olduğunu fakat mükemmel olmadığını belirtti. Zuckerberg, bu düşüşü normal olarak değerlendirdi ve daha fazla özellikler eklenerek, masaüstü erişim ve arama gibi, kullanıcı tutma oranının artacağını umduğunu söyledi.
100 milyonun üzerinde insanın kaydolmasının ardından, yöneticiler şimdi Threads’da kullanıcı bağlılığını artırmaya odaklanmış durumda. Meta’nın baş ürün sorumlusu Chris Cox, kullanıcıların geri dönüşünü sağlamak için Instagram’da belirgin Threads’leri gösterme gibi “kalıcılığı artırıcı çözümler” aradıklarını belirtti.
Threads’in piyasaya sürülmesinin ilk yedi gününde 150 milyondan fazla indirildiği (iOS ve Google Play’in toplamı) ve bu başarıyı elde eden ikinci uygulamanın hızını 5.5 kat aştığı belirtildi. İkinci uygulamanın, sizin de bildiğiniz gibi ChatGPT olduğunu ekleyelim.
Yorum Yaz