Ben balkonda, sokakta pompalı tüfekle atış yapıyorum ama kullandığım fişekler ses fişeği. Şimdiye kadar hiçbir polis gelip burada silah sıkılmış diye söylemedi. Komşularım da sağ olsunlar hiç şikayet etmedi. Özel günlerde, kurtuluş bayramlarında atış yaparsanız, polis de jandarma da birşey demez.